تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا و ارز در ۳۰ مهرماه ۹۷/ چرا قیمت برخی مسکوکات ثابت است؟!

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا و ارز در ۳۰ مهرماه ۹۷/ چرا قیمت برخی مسکوکات ثابت است؟!محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با  خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحولات امروز بازار سکه اظهار کرد: با توجه به نوسانات امروز بازار ارز، قیمت سکه طرح جدید و قدیم با افزایش اندکی روبه‌رو شده است و این در حالیست که در قیمت جهانی طلا شاهد کاهش 4 دلاری بودیم.

وی افزود: بازار سکه این روزها شاهد حباب 300 هزار تومانی است و این امر به دلیل موضوعات مختلفی نظیر عدم تعادل در عرضه و تقاضاست.

چرا نرخ برخی مسکوکات با افزایش قیمت ارز تغییر نمی‌کنند؟

کشتی‌آرای در پاسخ به سوالی مبنی بر ثابت ماندن قیمت برخی از مسکوکات گفت: قیمت سکه یک گرمی چند روزیست که در کانال 670 هزار تومان باقی مانده است، دلیل عمده آن تقاضای کم و تعادل موجود در این سکه است، اگر در سایر مسکوکات این اتفاق رخ دهد و عرضه و تقاضا با تعادل همراه شود افزایش قیمت ارز تاثیر شوک آوری بر قیمت آن نخواهد داشت.

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 200 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 360 هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 160 هزار تومان، ربع سکه‌ یک میلیون 160 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 670 هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار 407 هزار تومان است.

طلا

انتهای پیام/

تعادل در عرضه و تقاضا، عامل ثبات قیمت در برخی مسکوکات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا و ارز در ۳۰ مهرماه ۹۷/ چرا قیمت برخی مسکوکات ثابت است؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..