تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یووه با رونالدو مدعی قهرمانی اروپاست

۷۸۷۹۳۳

۳۰۵ بازدید

اوله گونر سولسشر، مهاجم سابق منچستریونایتد پیش از دیدار این تیم مقابل یووه در چمپیونزلیگ، مدعی شد که حریف با جذب رونالدو مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ است.

ورزش سه: اوله گونر سولسشر، مهاجم سابق منچستریونایتد پیش از دیدار این تیم مقابل یووه در چمپیونزلیگ، مدعی شد که حریف با جذب رونالدو مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ است.

یوونتوس با جذب رونالدو در تابستان، گام بلندی برای اهداف بزرگش برداشته و سولسشر معتقد است که ستاره سابق یونایتد، کلید موفقیت یووه در اروپا خواهد بود.

یووه با رونالدو مدعی قهرمانی اروپاست

او گفت:" وقتی رونالدو به انگلیس آمد، یک پسربچه بود ولی حالا بهترین بازیکن جهان است. ما فکر می‌کردیم او دیوانه است ولی این حقیقت داشت. من هیچگاه بازیکنی به حرفه ای او ندیده ام، فرگوسن عاشقش بود. یوونتوس با رونالدو مدعی چمپیونزلیگ است؟ غیرقابل کتمان است، با رونالدو در محوطه جریمه، شما همیشه مدعی هستید."

رونالدو پس از تقابل با منچستریونایتد در پیراهن رئال، حال برای اولین بار با پیراهن یووه مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یووه با رونالدو مدعی قهرمانی اروپاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..