تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: منچسترسیتی آماده قهرمانی CL نیست

۷۸۷۹۴۵

۴۹۴ بازدید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیم او هنوز آماده قهرمانی چمپیونزلیگ نیست ولی هواداران می‌توانند تیم را به سوی قهرمانی ببرند.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیم او هنوز آماده قهرمانی چمپیونزلیگ نیست ولی هواداران می‌توانند تیم را به سوی قهرمانی ببرند.

سیتی هیچگاه به فینال چمپیونزلیگ نرسیده و بهترین عملکرد آنها ، رسیدن به نیمه نهایی رقابت ها بوده است. هواداران سیتی در برخی بازی ها، سکوهای خالی در ورزشگاه به جا می‌گذارند که در فوتبال انگلیس باعث تعجب کارشناسان و فوتبال دوستان است. در شکست مقابل لیون، تنها 40 هزار نفر در ورزشگاه 55 هزار نفری اتحاد حضور داشتند و حال پپ از هواداران خواست که حمایت بیشتری از تیم به عمل بیاورند.

گواردیولا: منچسترسیتی آماده قهرمانی CL نیست

او گفت:" من در بارسلونا به دنیا آمده ام و آنجا بزرگ شدم. وقتی کار را آغاز کردم، فهمیدم تنها راه باقی ماندن، پیروزی است. ولی همچنین یاد گرفتم که وقتی به پیروزی نمی‌رسید، زندگی ادامه دارد و شانس دیگری به شما می‌رسد. چیزی که فصل گذشته دیدم این بود که تیم ما واقعا آماده نیست. این حسی بود که داشتم. این بدین معنا نیست که ما تلاشی نکردیم ولی برای بردن جام هنوز آمادگی نداریم.

باید تجربه کسب کرد، هر بازی باید درس گرفت. باید انگیزه داشت، باشگاه، رئیس، مالک، هواداران، رسانه ها. همه باید دخیل باشند. وقتی این اتفاق رخ دهد، این جو می‌تواند منچسترسیتی را به حال و هوایی برساند که تا به حال تجربه نکرده و نداشته است.

هواداران شما را به سوی چمپیونزلیگ پیش می‌برند. وقتی این اتفاق بیفتد، شما به جام نزدیک می‌شوید. ما تیم خوبی هستیم، نمی‌توان آن را تکذیب کرد ولی برای بردن چمپیونزلیگ به چیز ویژه ای نیاز هست که ما نداریم. شاید در آینده چنین اتفاقی رخ دهد. دیر یا زود، ما نزدیک تر خواهیم شد. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: منچسترسیتی آماده قهرمانی CL نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..