تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درویش: مجبوریم در تختی میزبان پرسپولیس باشیم

۷۸۷۹۴۶

۷۲۸ بازدید

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: به جز ورزشگاه تختی نمی‌توانیم در ورزشگاهی دیگر میزبان پرسپولیس باشیم.

فارس: رضا درویش، مدیر عامل سایپا در مورد تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و تاثیر آن بر این باشگاه گفت: مدیرعامل جدید گروه خودرو سازی به تازگی آمده‌اند و آنطور که شنیده‌ام دیدگاهش به ورزش مثبت است در مورد تاثیر بر باشگاه سایپا هنوز زود است که صحبت کنیم زیرا ابتدا به شرکت‌های اصلی می‌پردازند.

وی در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: بازیکنان ما تمرینات‌شان را انجام می‌دهند و وضعیت مناسبی داریم البته ۴ بازیکن تیم ما مصدوم هستند که کادر پزشکی در تلاش است که آنها به بازی روز شنبه آینده با پرسپولیس برسند. رضا علیاری، مهرداد کفشگری، معین عباسیان و صادق بارانی بازیکنان مصدوم ما هستند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس امروز( سه‌شنبه) بازی بسیار مهمی مقابل السد قطر دارد این مسابقه برای همه فوتبال ایران مهم است و امیدوارم ابتدا پرسپولیس در این مسابقه مقابل تیم قطری پیروز شود و بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. بعد از آن پرسپولیس مقابل ما قرار می‌گیرد.

وی در مورد اینکه چرا این مسابقه قرار است در زمین ناهموار ورزشگاه تختی برگزار شود، گفت: چاره‌ای جز بازی در ورزشگاه تختی نداریم. روز شنبه ما بازی داریم و استقلال و سپاهان جمعه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند.

در ورزشگاه دستگردی هم که ورزشگاه خانگی ماست شورای تامین اجازه میزبانی نمی دهد بنابراین مجبوریم در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس شویم. البته تصور می‌کردیم زمین ورزشگاه تختی شرایط بهتری داشته باشد زیرا ۶ ماه بود که در این ورزشگاه مسابقه‌ای انجام نشده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درویش: مجبوریم در تختی میزبان پرسپولیس باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..