تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالقانی: در قرارداد کی‌روش شک نکنید

۷۸۷۹۳۹

۵۹۳ بازدید

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کارلوس کی‌روش بسته‌شده و شکی در آن وجود ندارد.

ایسنا: عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سفر به بندرعباس در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که کارلوس کی‌روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال منعقد کرده یا خیر؟ اظهار کرد: قرارداد بسته شده و شکی در آن وجود ندارد و اگر هم موضوع دیگری اعلام شده به قبل از بسته شدن قرارداد مربوط می‌شود.

طالقانی در خصوص مشکلات ارزی پیش روی فدراسیون فوتبال هم خاطرنشان کرد: به‌طور حتم مشکلات ارزی وجود دارد و در شرایط فعلی، فدراسیون فوتبال ارز را از بازار آزاد جهت برپایی اردوها و آمادگی تیم ملی تهیه می‌کند. انتظار داریم با توجه به این که تیم ملی فوتبال متعلق به کل کشور است و فدراسیون، متصدی پیگیر امور است، دولت به مدد فدراسیون فوتبال بیاید.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: دولتمردان باید به این موضوع اهتمام داشته باشند که خوشحالی مردم و پیروزی تیم ملی از وظایف هر دولتی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالقانی: در قرارداد کی‌روش شک نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..