تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد از بنیاد شعر و ادبیات داستانی

بازدید مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد از بنیاد شعر و ادبیات داستانی

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایون امیرزاده ساعاتی پیش با حضور در بنیاد شعر و ادبیات داستانی، از بخش‌های مختلف این نهاد فرهنگی بازدید کرد.

در جریان این بازدید دو ساعته که با حضور مهدی قزلی، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد انجام شد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی در جریان فعالیت‌های بنیاد قرار گرفت و درباره گسترش ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها با مدیران بنیاد به تبادل‌نظر پرداخت.

در این نشست، گزارشی از برنامه‌های برگزارشده، از جمله وضعیت پایگاه‌های نقد شعر و داستان و روند ساماندهی انجمن‌های ادبی ارائه شد.

امیرزاده در این دیدار از ساماندهی انجمن‌های ادبی به عنوان یک حرکت ارزشمند و مبتنی بر عدالت توزیع فرصت‌ها یاد کرد و گفت: در سایه توجه به انجمن‌های ادبی می‌توان تمرکزگرایی فعالیت‌های ادبی و فرهنگی را از بین برد و به گسترش آثار و برکات آن به صورت مویرگی در اقصی نقاط کشور امیدوار بود.

وی ابراز امیدواری کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پشتیبانی از اقدامات انجام شده در حوزه انجمن‌های ادبی، این ظرفیت به وجود آمده را شکوفاتر کند.

سخنگو و مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد در پایان بازدید خود گفت: فعالیت‌های بنیاد، آنچنان که شایسته است، اطلاع‌رسانی نشده و برای ارائه گزارش فعالیت آن، باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

بازدید از دبیرخانه و مخزن کتاب‌های یازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد و تشریح روند اجرایی این رویداد ادبی، از دیگر بخش‌های بازدید مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

همایون امیرزاده در پایان این دیدار و نشست هم‌اندیشی ابراز امیدواری کرد، در سایه همراهی اصحاب ادبیات و رسانه و نیز فعالیت‌های بنیاد شعر و ادبیات داستانی در زمینه گسترش ادبیات خلاقه، بتوان روح امید و نشاط را به جامعه هدیه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد از بنیاد شعر و ادبیات داستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..