تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج عجیب این پسر ۷ ساله با مادرش (عکس)

ازدواج عجیب این پسر ۷ ساله با مادرش (عکس)

گاهی شنیدن یک سری اتفاقات برای گوشهایمان غریبه است به گزارش   پسر ۷ ساله ای به نام “لوگان مونتکستل” توسط پزشکان در ماه دسامبر گذشته تشخیص داده شد که او به اختلالات ژنتیکی دچار شده است که این اختلالات ژنتیکی در مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی گذاشته بود که برای خانواده وی اتفاق بسیار دردناکی بود.

اما روز گذشته تصاویری بسیار عجیب از او و مادرش در صفحات مجازی منتشر شد که باعث شوکه شدن کاربران صفحات مجازی شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

ازدواج عجیب این پسر 7 ساله با مادرش (عکس)

روز گذشته تصاویر عجیب و غریب از پسر ۷ ساله ای به نام “لوگان مونتکستل” در صفحات مجازی منتشر شد که وی در این تصاویر در حال ازدواج با مادرش بود!.اما این اتفاق کمی تعجب برانگیز است که او به چه علت با مادرش ازدواج کرده است؟! این سوالی بود که ذهن تمام کاربران صفحات مجازی را درگیر خود کرده بود.

ازدواج عجیب این پسر 7 ساله با مادرش (عکس)

اما مادر او به نام “جوئلین” در پاسخ این چنین گفت:”پس از آنکه من متوجه شدم لوگان به اختلالات ژنتیکی دچار شده است،برایم کمی سخت بود و او همیشه به این علاقمند بود تا با من ازدواج کند.شاید عجیب باشد ولی من برای خوشحال کردن او پذیرفتم که لوگان ازدواج کنم تا بتواند به خواسته خود دست یابد.

ازدواج عجیب این پسر 7 ساله با مادرش (عکس)

شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحال شده بود!او در خوشحالی غرق شده بود که توانسته بود به آرزوی خود برسد”.قطعا شاید هر یک از ما به جای مادر لوگان بودیم،این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام وجودش تصمیم به برگزاری این مراسم گرفت تا بتواند فرزندش که دچار اختلالاتی در مغزش شده بود،خوشحال شود.

ازدواج عجیب این پسر 7 ساله با مادرش (عکس)

آقای لوئیز کار کشیش حاضر در این عروسی بود و در مورد این ازدواج این چنین گفت:”بدیهی است که این ازدواج واقعی نیست و مادر لوگان با این تصمیم خود تنها قصد داشت تا فرزندش را خوشحال کند”.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج عجیب این پسر ۷ ساله با مادرش (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..