تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوزاندن اسناد یک روز پس از قتل خاشقچی

۷۸۷۹۳۷

۱۱ بازدید

رسانه‌های ترکیه فیلم سوزاندن اسناد توسط کارکنان کنسول‌گری سعودی یک روز پس از قتل خاشقچی را منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های ترکیه فیلم و تصاویری از کارکنان کنسول‌گری سعودی در استانبول را منتشر کردند که در حال آتش زدن اسناد کنسولگری یک روز پس از کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود هستند.

منابع ترکیه‌ای امروز همچنین خبر دادند که یکی از خودروهای مفقوده کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشف شده است.

شبکه «تی. آر. تی» در این باره گزارش داد که پلیس ترکیه خودرویی را با پلاک دیپلماتیک متعلق به کنسولگری سعودی که در یکی از پارکینگ‌های استانبول مخفی و رها شده بود، یافته است.

بر این اساس، خودروی مذکور که در یک پارکینگ خصوصی در استانبول یافت شده، با خودرویی که در روز قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی، در بیرون ساختمان کنسولگری این کشور حضور داشت، تطابق دارد.

بعد از نزدیک به سه هفته از ورودِ بی بازگشت این روزنامه‌نگار سعودی به داخل کنسولگری ریاض در استانبول، مقامات این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعتراف کردند که خاشقچی در پی درگیری داخل این ساختمان کشته شده است. این در حالی است که در تمام این مدت سعودی‌ها نه تنها منکر مرگ وی می‌شدند بلکه اصرار می‌کردند خاشقچی از کنسولگری خارج شده است.

در بیانیه دیوان سلطنتی سعودی ادعا شده که خاشقچی بعد از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول، با عده‌ای که قصد «ترغیب کردن» وی برای «بازگشت» به ریاض را داشتند، درگیر شده و نهایتا در پی یک «اشتباه» مرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوزاندن اسناد یک روز پس از قتل خاشقچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..