تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش گرفتن پراید پس از تصادف با درخت

۷۸۷۹۳۵

۷۵ بازدید

یک دستگاه پراید به علت بی‌احتیاطی پس از برخورد با یک اصله درخت در حاشیه بزرگراه دچار آتش‌سوزی شد.

خبرگزاری تسنیم: ساعت 21:13 شب گذشته آتش‌سوزی خودروی سواری در کیلومتر سه بزرگراه شهید لشگری توسط خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع‌رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 98 در مسیر موافق و ایستگاه 104 در مسیر مخالف به محل حادثه اعزام شدند.

محمدرضا رحمانی؛ فرمانده ایستگاه 98 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت بی‌احتیاطی پس از برخورد با یک اصله درخت در حاشیه بزرگراه دچار آتش‌سوزی شده بود.

آتش گرفتن پراید پس از تصادف با درخت

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی، با استفاده از چندین دستگاه خاموش‌کننده دستی و یک رشته لوله آبدهی به سرعت به مقابله با شعله‌های آتش این خودرو پرداختند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و آتش‌نشانان پس از مهار شعله‌های آتش، ایمن‌سازی محل حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به مالک خودرو به مأموریت خود پایان دادند.

آتش گرفتن پراید پس از تصادف با درخت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش گرفتن پراید پس از تصادف با درخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..