تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوکاکو: رونالدو الگوی من بوده است

۷۸۷۹۳۶

۳۸ بازدید

روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که الگوی فوتبالی او همواره کریستیانو رونالدو بوده است.

ورزش سه: روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که الگوی فوتبالی او همواره کریستیانو رونالدو بوده است.

 رونالدو که در منچستریونایتد به اوج شهرت در فوتبال رسید و در بین هواداران این تیم محبوبیت بسیاری دارد، فردا شب در پیراهن یوونتوس به این ورزشگاه بازخواهد گشت و مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. حال لوکاکو مدعی شد که از وقتی خردسال بوده، رونالدو الگوی او بوده است.

لوکاکو: رونالدو الگوی من بوده است

او گفت:" فقط به بازی کردن و نحوه بازی او نگاه کنید، اینکه خودش را چطور برای بازی های بزرگ و عادی آماده می‌کند. او کسی است که در 10 سال اخیر ثبات خوبی داشته است. او یک الگو برای بازیکنان جوان است. مطمئنا چالشی که پیش روی ماست این است که فردا به پیروزی برسیم و بیشترین تلاش را در این زمینه خواهیم کرد تا مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا خوب کار کنیم."

لوکاکو ادامه داد:" جوی که در تیم وجود دارد، خیلی مثبت است. مشخصا ما ناراحتیم که بازی مقابل چلسی آنطور تمام شد ولی همانطور که اول فصل گفتم، خیلی چیزها در پشت صحنه تغییر کرده است. کمی زمان می‌برد که به جایی که می‌خواهیم برسیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوکاکو: رونالدو الگوی من بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..