تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آدمک حصیری» به رادیو نمایش می‌آید

«آدمک حصیری» به رادیو نمایش می‌آیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو؛ نمایش رادیویی «آدمک حصیری» به کارگردانی مینو جبارزاده سه شنبه اول آبان از رادیو نمایش پخش می‌شود.

نمایش رادیویی «آدمک حصیری» را فاطمه میرمحمدی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: در اوایل دهه پنجاه، مسعود که فارغ التحصیل سینما است برای تهیه یک مستند از حیات وحش ایران همراه با اکیپ فیلمبرداری عازم منطقه‌ای جنگلی می‌شوند، اما ...

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون بیوک میرزایی، میرطاهر مظلومی، محسن بهرامی، بهرام ابراهیمی، مجتبی طباطبایی، جواد پیشگر، امیر زنده دلان، ماندانا محسنی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

«آدمک حصیری» به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، صدابرداری رضا طاهری و افکتوری محمدرضا قبادی فر، سه شنبه اول آبان ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آدمک حصیری» به رادیو نمایش می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..