تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟ +فیلم

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردیبهشت ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب درباره وزارت خزانه‌داری و اتاق جنگ اقتصادی آمریکا سخنانی بیان کردند. در  سخنان ایشان به وزارت خزانه‌داری آمریکا و نحوه عملکرد آن در جنگ اقتصادی علیه ایران اشاره شد. لازم است در شرایطی که کشورمان در میدان جنگ اقتصادی قرار گرفته و یک جنگ نابرابر و تمام عیار علیه آن به راه افتاده است، نسبت به تحولات فرماندهی و اتاق جنگ دشمن آگاهی داشته باشد.

 رهبر معظم انقلاب ماه ها قبل وضعیت کنونی و نقش آمریکا را در نوسانات ارز مطرح کرده  و از مسئولان خواستند  در مقابل اقدامات چندساله خزانه داری آمریکا برای تحریم ایران ستادی با عنوان مقابله با شرارت آمریکا  تشکیل دهند اما با گذشت بیش از پنج ماه از این دستور  هنوز هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..