تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت ۱۵ میلیاردی طوفان مهران به جاده‌های ایلام

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: خسارت ۱۵ میلیارد تومانی طوفان مهران به جاده‌های ایلام در پی داشته است.

علی اصغر کاظمی در گفت و ‌گو با تسنیم در ایلام‌، اظهار داشت: حادثه ناگهانی سیل و طوفان در استان ایلام به مرکزیت مهران موجب خسارت 15 میلیارد تومان به جاده‌های ایلام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: این خسارت موجب ریزش کوه، مسدودیت جاده‌ها و همچنین تخریب پل‌ها را در پی داشته است.

وی افزود: به محض وقوع حادثه با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی کلیه مسیرها بازسازی و آماده تردد برای زائران اربعین حسینی شده است اما خسارت‌های زیر ساختی به قوت خود باقی است و نیازمند تامین اعتبار لازم برای ساخت و احیاء مجدد آن است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت ۱۵ میلیاردی طوفان مهران به جاده‌های ایلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..