تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع‌گیری تازه ترامپ درباره پرونده خاشقجی

بین الملل > خاورمیانه - ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا از تماس تلفنی خود با ولیعهد سعودی خبر داد و گفت: توضیحات ارائه شده درباره مرگ خاشقچی راضی کننده نیست.

دونالد ترامپ بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: او پیشنهاد یک ماه برای تحقیق داده است اما این زمان بسیار طولانی است. هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد.

ترامپ باز دیگر دیگر درباره خاشقچی تغییر موضع داد


وی با بیان این که ما در سعودی و ترکیه شهروندانی داریم، ادامه داد: در یکی دو روز آینده اطلاعات بیشتری به من خواهد رسید.

ترامپ گفت با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی تلفنی گفت‌وگو کرده است. او گفت که ظرف دو روز آینده مسائل بیشتری درباره این پرونده مشخص خواهد شد. ترامپ گفت آمریکا «نیروهای اطلاعاتی فوق‌العاده‌ای» در ترکیه دارد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع‌گیری تازه ترامپ درباره پرونده خاشقجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..