تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس، سی و یکمین مانع ژاوی در نیمه نهایی‌

۷۸۷۹۰۸

۵۳ بازدید

 وب‌سایت نود: در بازی برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سرخپوشان پایتخت در این بازی پذیرای السد قطر هستند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی به مصاف السد می‌روند که در بازی رفت موفق شدند با تک گلی که علی علیپور از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند رقیب خود را در زمین خودش شکست دهند.

السد در ترکیب خود بازیکنان شناخته شده‌ای از جمله ژاوی هافبک اسبق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا، گابی هافبک اسبق اتلتیکومادرید و بغداد بونجاح مهاجم شناخته شده‌ی تیم ملی الجزایر را در اختیار دارد. ژاوی کاپیتان السدی‌ها که برای همه‌ی فوتبال دوستان شناخته شده است و ۴ بار همراه با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، در نیمه نهایی‌هایی که حضور داشته آمار جالبی دارد.

پرسپولیس، سی و یکمین مانع ژاوی در نیمه نهایی‌

هافبک خلاق السدی‌ها همراه با بارسلونا ۱۰ بار به مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است که در یک نیمه نهایی به علت مصدومیت بازی نکرد. ژاوی از ۹ حضور در مرحله‌ی نیمه نهایی فقط در یک سوم آن‌ها موفق بوده و ۶ بار همراه با بارسلونا از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز مانده است. البته ۳ باری که ژاوی همراه با بارسلونا به فینال رسیده است با قهرمانی همراه بوده است. یک بار هم بدون بازی در نیمه نهایی و فینال مدال قهرمانی را دریافت کرد.

کاپیتان السدی‌ها یکبار هم همراه با بارسلونا به نیمه نهایی جام یوفا صعود کرده که موفق نبوده همراه با آبی اناری‌ها به فینال رقابت‌ها برسد. به طور کلی از ۱۰ باری که ژاوی همراه با بارسلونا در اروپا به نیمه نهایی رسیده است، ۷ بار از رسیدن به فینال ناکام بوده و فقط ۳ بار طعم حضور در فینال را چشیده است.

ژاوی همراه با آبی اناری‌ها ۱۰ بار به نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا صعود کرده که در نیمی از این بازی‌ها موفق بوده و همراه با بارسلونا توانسته به فینال صعود کند. از ۵ فینالی که ژاوی در آن حضور داشته بارسلونا ۳ بار توانسته قهرمان جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا شود.

در مجموع او با پیراهن بارسلونا در ۲۰ نیمه نهایی معتبر حاضر بوده که هشت بار موفق به رسیدن به فینال شده و ۱۲ بار ناموفق بوده است.

ژاوی اما در نیمه نهایی‌هایی که همراه با تیم ملی اسپانیا تجربه کرده آمار فوق‌العاده‌ای دارد. او یکبار همراه با اسپانیا به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرده که در نهایت هم توانسته به فینال برسد و قهرمانی در جهان را در سال ۲۰۱۰ در کشور آفریقای جنوبی تجربه کند.

ژاوی دو بار هم با اسپانیا به نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا رسید که در هر دو نیمه نهایی موفق بود و در نهایت هم اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. او همراه با اسپانیا ۲ بار در جام کنفدراسیون به مرحله‌ی نیمه نهایی رسید که هر دو بار موفق بود و در نهایت به مقام قهرمانی هم رسید.

شماره شش سابق بارسا ۳ بار همراه با بارسلونا به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان رسید که هر سه بار بارسایی‌ها موفق بودند و در نهایت هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدند.

در فوتبال آسیا هم ژاوی همراه با السد دو بار به نیمه نهایی جام حذفی قطر رسید که هر دو بار موفق بود. او یک بار قهرمان شد و یک مرتبه هم در فینال باخت.

به طور کلی ژاوی ۳۰ بار در طول زندگی ورزشی خود به نیمه نهایی رسیده است که از این ۳۰ نیمه نهایی ۱۸ بار موفق شده همراه با تیمش پیروز شود و به فینال صعود کرده است.

فراموش نشود برخی از نیمه نهایی‌ها مسابقاتی مثل جام جهانی باشگاه‌ها، جام کنفدراسیون‌ها و جام حذفی قطر بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس، سی و یکمین مانع ژاوی در نیمه نهایی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..