تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله با توپ بولینگ به کارمند سالن بولینگ! +فیلم

لحظه حمله زورگیران به کارمند سالن بولینگ + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس ایالت میشیگان آمریکا جستجوی خود را برای یافتن دو زورگیری که با توپ بولینگ به کارمند یک سالن بولینگ در شهر "رزویل" حمله کرده بودند آغاز کرده است. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه درگیری این دو مظنون با کارمند سالن بولینگ را نشان می دهد.

در این ویدئو که توسط پلیس منتشر شده زورگیر اول با مشت به سر و صورت کارمند می کوبد. در ادامه ویدئو مظنون دوم که در پشت کانتر حضور داشت ناگهان وارد محدوده کانتر می شود و با مشت و لگد به جان کارمند می افتد. در این لحظه مظنون اول خود را به پشت کانتر می رساند و پس از بلند کردن یک چهارپایه فلزی آن را به سر کارمند می کوبد. او همچنین در ادامه در حالی که یک توپ بولینگ را از زمین بلند کرده آن را به سر کارمند می کوبد.

در حالی که این کارمند روی زمین افتاده بود این دو مظنون به ضرب و شتم او ادامه داده و سپس از محل متواری شدند. در این حادثه که در ساعت 11.45 دقیقه شب رخ داد کارمند 28 ساله این سالن بولینگ در اثر این حمله دچار جراحت شدید شد. پلیس محلی آمریکا این ویدئو را روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. بنا به اعلام پلیس مظنون اول یک مرد سیاه پوست، بدون ریش، حدود 200 پوند وزن و تقریبا 20  ساله بوده که روی بازوی او نیز یک تاتو انجام شده بود. او یک کلاه بیسبال، تی شرت و شلوار مشکی به تن داشت. همچنین بنا به اعلام پلیس مظنون دوم نیز یک مرد سیاه پوست تقریبا 20 ساله بوده که حدود 170 پوند وزن دارد. پلیس با انتشار این ویدئو و اطلاعات از شهروندان محلی خواسته تا در دستگیری این دو زورگیر به آنها کمک کنند.

گفتنی است؛ در حالی که هنوز هویت هیچ یک از دو مظنون شناسایی نشده مشخص نیست آیا دو زورگیر موفق به سرقت از صندوق این سالن بولینگ شده بودند؟

انتهای پیام/

لحظه حمله زورگیران به کارمند سالن بولینگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله با توپ بولینگ به کارمند سالن بولینگ! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..