تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران بیایند، پرسپولیس به فینال می‌رسد

۷۸۷۸۹۵

۱۸ بازدید

مربی سابق پرسپولیس معتقد است با حمایت تمام هواداران فوتبال ایران، این تیم می‌تواند السد را شکست دهد.

ورزش سه: بهزاد غلامپور، مربی سایپا درباره شکست مقابل استقلال گفت: یک پنالتی که جزو اشتباهات فوتبال است و گل نکردن موقعیت لحظه آخر توسط بازیکنان‌مان موجب شد بعد از چند هفته ببازیم ولی امیدوار هستیم در ادامه فصل و از هفته آینده به روند خوبی که داشتیم، برگردیم و دوباره جزو مدعیان باشیم.

او در خصوص اعتراض‌هایی که به داوری بازی با استقلال داشتند، عنوان کرد: کمک داور چهارم به ما می‌گفت در صحنه پنالتی خطای هند گرفته شده که ما به همین موضوع اعتراض داشتیم و حرف دیگری نزدیم؛ الان دیگر مهم نیست و گذشته، اما بحث ما راجع به ناهماهنگی داور وسط و داور چهارم بود.

مربی دروازه‌بان سایپا درباره دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تمام تلاش ما گرفتن امتیاز از تیم خوب پرسپولیس است تا بتوانیم مثل قبل خودمان را در بالای جدول نگه داریم و از تیم‌های مدعی فاصله نگیریم؛ کار سختی در آن بازی داریم ولی تمام هدف ما گرفتن امتیاز و برد مقابل پرسپولیس است.

پیشکسوت فوتبال ایران و مربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه این تیم فردا بازی سخت و حساسی با السد قطر دارد، عنوان کرد: امیدوار هستم پرسپولیس بتواند به پیروزی برسد و به فینال برود؛

پرسپولیس الان نماینده ایران است و همه باید از آنها حمایت کنیم؛ بازیکنان پرسپولیس نباید در باد برد یک بر صفر بازی رفت بخوابند چون مسابقه دشواری است و السد نفرات حرفه‌ای و خیلی خوبی دارد، اما امیدوار هستم هواداران فوتبال ایران فردا به ورزشگاه آزادی بروند و به پرسپولیس کمک کند تا سربلند شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران بیایند، پرسپولیس به فینال می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..