تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد اتاق فکر و شورای مشورتی زیارت در خراسان رضوی

ایجاد اتاق فکر و شورای مشورتی زیارت در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی سرپرست معاون هماهنگی و مدیر امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه نگاه علمی به زیارت و ترویج فرهنگ زائر می‌تواند بر غنای ارائه خدمات به زائران بیفزاید، گفت: تدوین سند جامع کمی و کیفی زیارت و تهیه ۱۳ بسته عملیاتی برای این سند از اقدامات علمی و کارشناسی شده در حوزه زیارت است.

وی با بیان اینکه ایجاد پژوهشکده زیارت از جمله اقدامات پژوهشی معاونت زیارت استانداری است، افزود: شکل گیری بانک جامع اطلاعات پژوهشی و همچنین جمع آوری بالغ بر ۵۰ هزار رکورد پژوهشی از دستاورد‌های این پژوهشکده می باشد.

سرپرست معاون هماهنگی و مدیر امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در افق ۱۴۰۴ مشهد مقدس باید پذیرای ۴۰ میلیون زائر باشد که هشت میلیون نفر آنان مسافران و گردشگران خارجی باشند.

حسینی با تأکید بر استفاده از دانش نافع و بنیادی دانشگاه‌ها بمنظور تحقق این هدف گذاری، گفت: باید بودجه‌های پژوهشی موجود در دستگاه‌های اجرایی، در حوزه دانشگاهی اختصاص یابد.


انتهای پیام // ف. ش

  تأکید بر استفاده از دانش بنیادی دانشگاه ها در زیارت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد اتاق فکر و شورای مشورتی زیارت در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..