تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوابگاه دخترانه دانشگاه فرهنگیان بوشهر طعمه حریق شد/ دانشجویان به خوابگاه دیگر منتقل شدند

خوابگاه دخترانه دانشگاه فرهنگیان بوشهر طعمه حریق شد/ دانشجویان به خوابگاه دیگر منتقل شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا عربزاده معاون دانشگاه فرهنگیان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در خوابگاه دخترانه دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: این حادثه در یکی از اتاق‌های بلوک یک که محل اسکان 10 دانشجو بود به وقوع پیوست که با حضور به موقع آتش‌نشانی حریق اطفاء شد.

وی با اینکه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد، گفت: خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر دارای دو بلوک است که در آن 200 نفر اسکان دارند.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی فرهنگیان بوشهر با اشاره به اینکه دانشجویان برای اسکان به دو منطقه منتقل شدند افزود:خوابگاه تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و  ورزش و جوانان استان بوشهر امشب برای اسکان 200 دانشجوی ای دانشگاه تعیین شده است .

عربزاده افزود: هر چند اتاق های خوابگاه دانشگاه فرهنگیان مشکلی ندارد ولی به سبب ارتقاء امنیت دانشجویان این دانشگاه،امشب به محل های یاد شده منتقل شدند.

انتهای پیام / ب

آتش سوزی در خوابگاه دخترانه دانشگاه فرهنگیان بوشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوابگاه دخترانه دانشگاه فرهنگیان بوشهر طعمه حریق شد/ دانشجویان به خوابگاه دیگر منتقل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..