تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشه پانامرا GTS مدل ۲۰۱۹ معرفی شد

کمپانی پورشه یکی از برترین برندهای خودروسازی در جهان محسوب می شود و خودروهای خاص و باکیفیتی تولید می کند. پورشه پانامرا یکی از بهترین خودروهای این کمپانی است. به تازگی این شرکت مدل جدید این خودرو را با نام پورشه پانامرا GTS رونمایی کرده است. در ادامه در نیک صالحی در این باره می خوانیم

معرفی پورشه پانامرا GTS

نسل گذشته‌ پورشه پانامرا GTS به ‌لطف داشتن پیشرانه‌ V8 تنفس طبیعی ۴.۸ لیتری با قدرت ۴۴۰ اسب بخار، هیولای خوش‌صدایی بود؛ درحقیقت GTS نسل اول، تنها پورشه پانامرا با پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی بود و دیگر مدل‌های پانامرا GTS یا توربوشارژ بودند یا از نمونه‌ ۶ سیلندر توربو و سوپرشارژ استفاده می‌کردند؛ اما تمام مدل‌های نسل دوم پانامرا توربوشارژ هستند. پانامرا GTS جدید به سیستم مدیریت تعلیق هوشمند پورشه مجهز شده است تا کاهش ارتفاع، به فرمان ‌پذیری و سواری راحت لطمه وارد نکند.

پورشه پانامرا GTS مشخصات پورشه پانامرا GTS

همانند تمام تیپ های GTS محصولات مختلف پورشه، پانامرا GTS هم با
تغییرات مشخصی در طراحی داخلی و خارجی همراه است. تزئینات
سیاه رنگ جلو و عقب بدنه، رینگ های ۲۰ اینچ، نشان GTS و روکش
آلکانترا و چرم سیاه کابین از این جمله هستند.

پورشه پانامرا GTS جزئیات پورشه پانامرا GTS

باتوجه به اینکه GTS باید مدل میانه ی پانامرا باشد، نهایت قدرت V۸ آن به ۴۶۰ اسب بخار محدود شده است. جعبه دنده ی دو کلاچه ی ۸ سرعته و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک (AWD) مسئولیت مدیریت و کنترل ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور (دور موتور ۱۸۰۰ تا ۴۵۰۰) این سدان و استیشن اشتوتگارتی را پذیرفته اند.

مشخصات پورشه پانامرا GTS

هر دو مدل سدان و استیشن پورشه پانامرا GTS در زمان ۴.۱ ثانیه به
سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسند، اما نهایت سرعت مدل سدان
با ۲۹۱ کیلومتر بر ساعت، یک کیلومتر بر ساعت بیشتر از استیشن پانامرا GTS است.

پورشه پانامرا GTS طراحی داخلی پورشه پانامرا GTS

در طراحی نسل دوم پورشه پانامرا GTS، استفاده از تزئینات سیاه رنگ، اولویت اول بوده است. البته در فضای داخلی، سفارشی سازی آلومینیومی و دوخت روکش های صندلی هم اضافه شده است، تا کابین چندان دلگیر نباشد. پنل تمام دیجیتال پشت فرمان و فناوری نمایش اطلاعات فنی روی شیشه (HUD) که برای اولین بار در مدل های پانامرا وجود دارد، به مدرن تر بودن GTS کمک فراوانی کرده است.

پیش فروش هر دو مدل سدان و استیشن (اسپرت توریزمو) پورشه پانامرا GTS
مدل ۲۰۱۹ با قیمت پایه ی به ترتیب ۱۲۸ هزار و ۳۰۰ دلار و ۱۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار
آغاز شده است؛ محصول جدید پورشه، سال آینده به بازار جهانی می رسد.

پورشه پانامرا GTS طراحی پورشه پانامرا GTS جزئیات بیشتر درباره پورشه پانامرا GTS مدل ۲۰۱۹

کمپانی پورشه نسخه GTS از سوپرسدان پانامرا را معرفی کرد که روح
اسپرت بیشتری در آن دمیده شده است.

پورشه پانامرا GTS نمای عقب پورشه پانامرا GTS

پورشه پانامرا یک خودرو اسپرت تمام عیار و نیز یک گرندتورر کامل است
اما اگر به دنبال یک خودرو حتی اسپرت‌تر هستید، پورشه نسخه GTS
را برای شما تدارک دیده است.

پورشه پانامرا GTS مدل ۲۰۱۹ به همان موتور ۴٫۰ لیتری ۸ سیلندر مجهز شده که در اینجا قدرتی معادل ۴۶۰ اسب بخار تولید می‌کند. به این ترتیب پانامرا GTS از نظر عملکردی جایی بین نسخه استاندارد و نسخه توربو قرار می‌گیرد. سیستم تعلیق بادی تطبیق پذیر به صورت استاندارد برای پانامرا عرضه شده و در نسخه GTS برای ارائه بهترین عملکرد، تغییراتی را تجربه کرده است. به این ترتیب ارتفاع خودرو کمی کاهش پیدا کرده و سیستم فعال مدیریت سیستم تعلیق پورشه تنظیمات جدیدی را برای رانندگی اسپرت‌تر دریافت نموده است.

جزئیات پورشه پانامرا GTS پورشه پانامرا GTS معرفی پورشه پانامرا GTS

پورشه برای تکمیل تغییرات فنی، تغییراتی را هم در ظاهر خودرو به وجود آورده است از جمله اضافه کردن رگه‌های مشکی رنگ در برخی بخش‌ها. چرخ‌ها ابعادی معادل ۲۰ اینچ دارند و پورشه از ایجاد به روز رسانی برای کابین هم غافل نمانده است. در داخل کابین تریم آلکانترا و آلومینیوم به چشم می‌خورد که به صورت استاندارد عرضه می‌شود اما خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر، ویژگی‌های دیگری را هم دریافت کنند. یک نمایشگر هدآپ هم از دیگر امکانات پانامرا GTS است.

پورشه این تغییرات را برای نسخه اسپرت توریسمو هم اعمال می‌کند. با افزایش قدرت، هر دو مدل معمولی و اسپرت توریسمو می‌توانند در مدت ۳٫۹ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنند. اما حداکثر سرعت در GTS معمولی ۲۹۲ کیلومتر بر ساعت است در حالی که این عدد در نسخه اسپرت توریسمو به ۲۸۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

پورشه پانامرا GTS قیمتی معادل ۱۳۸ هزار و ۴۹۳ یورو دارد و مدل اسپرت توریسمو GTS با قیمت ۱۴۱ هزار و ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد. هنوز زمان عرضه این مدل اعلام نشده است.

بانک اطلاعات خودرو و ماشین۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشه پانامرا GTS مدل ۲۰۱۹ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..