تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدیدی از آنر مجیک 2 فاش شد

تصاویر تازه‌ای از آنر مجیک ۲، گوشی جدید شرکت هواوی فاش شده است که در آن‌ها می‌توانیم طراحی بسیار جذاب این محصول را با کیفیت بالا مشاهده کنیم.

هواوی قصد دارد در طی روزهای آینده، گوشی هوشمند جدیدی را تحت برند آنر و با نام مجیک ۲ معرفی کند. به لطف انتشار تصاویر باکیفیت این دستگاه، می‌توانیم شکل و شمایل این محصول را قبل از ۹ آبان (۳۱ اکتبر)، تاریخ معرفی رسمی مشاهده کنیم.

تصاویر مورد نظر، توسط اسلش‌لیکس (SlashLeaks) منتشر شده‌اند و به‌نظر می‌رسد گروهی که نسخه‌‌ای از گوشی را برای بررسی اولیه در اختیار داشته‌اند، این تصاویر را ثبت کرده‌اند. دو تصویر اول، نمای جلویی مجیک ۲ را به تصویر می‌کشند که از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد و به احتمال زیاد همانند گوشی‌های شیائومی می میکس ۳ و اوپو فایند ایکس از مکانیزم اسلاید برای گنجاندن دوربین استفاده کرده است.

مجیک ۲

البته از قبل زمزمه‌هایی مبنی بر تمام صفحه بودن این گوشی شنیده می‌شد، اما حالا با انتشار تصاویر جدید، دیگر شکی در این مورد باقی نمی‌ماند و روشن بودن صفحه‌ی نمایش هم کاملا طراحی تمام صفحه و یا به اصطلاح آل اسکرین را تأیید می‌کند. پنل صفحه‌ نمایش این گوشی از سه طرف کاملا به لبه‌ها نزدیک هستند و قسمت پایین این محصول نیز حاشیه‌ی بسیار نازکی دارد. جالب است که فعال بودن دستیار یویو (YoYo) هم در تصاویر دیده می‌شود.

مجیک ۲

آخرین تصویر، مجیک ۲ را از نمای پشتی به نمایش می‌گذارد که به خاطر چیدمان عمودی ماژول‌های سه دوربینش در گوشه‌ی سمت چپ، ما را به یاد گوشی هواوی پی ۲۰ پرو می‌اندازد. البته تفاوت چیدمان ماژول‌های دوربین گوشی جدید با پی ۲ پرو در این است که در پی ۲۰ پرو دوربین اصلی و فلش LED به صورت جداگانه و در زیر دو ماژول ثانویه‌ی دیگر قرار داشتند، اما در مجیک ۲ فلش LED بالای دو ماژول ثانویه در یک قاب قرار دارند، در حالی که ماژول اصلی دوربین به صورت مستقل در زیر آن‌ها قرار گرفته است. البته فاصله‌ی میان ماژول‌های دوربین هم نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره شود، به رنگ قرمز گوشی جدید در تصاویر مربوط می‌شود؛ در گذشته تنها رنگ‌های آبی و مشکی دستگاه تأیید شده بودند؛ در نتیجه احتمال می‌رود که آنر مجیک ۲ حداقل در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شود.

مجیک ۲

همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی جذاب، به کرین ۹۸۰، قوی‌ترین تراشه‌ی حال حاضر شرکت Huawei مجهز خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که دوربین‌های پشتی گوشی از چه سنسوری استفاده خواهند کرد، اما دور از ذهن نیست که هواوی از ساختار دوربین‌های میت ۲۰ در مجیک ۲ استفاده کند؛ به این معنی که ماژول اصلی دوربین از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی بهره ببرد و دو ماژول دیگر به ترتیب از لنزهای ۲۰ مگاپیکسل با زاویه دید گسترده و ۸ مگاپیکسل با حالت تله‌فوتو و دو برابر زوم اوپتیکال تشکیل شده باشد.

ناگفته نماند که مجیک ۲ ابتدا در بازار چین عرضه می‌شود و سپس به اروپا و دیگر بازارهای غربی راه پیدا می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدیدی از آنر مجیک 2 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..