تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت حدادی به جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی

دعوت حدادی به جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا پیرامون برنامه ریزی و گفت و گو در خصوص آماده سازی برای حضور در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا و جهان به جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی دعوت شد.

تیمورغیاثی، سخنگو و دبیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی در توضیح این خبر اظهار داشت: سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی برنامه ریزیهای قهرمانان را با هدف آماده سازی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا به نحو احسن اجرا کرد و نتایج خوب و درخور شأنی نیز برای دو و میدانی ایران در جاکارتا حاصل شد. پس از بازی‌های آسیایی، احسان حدادی خواسته هایی در خصوص برنامه ریزی‌هایش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در سال 2019 داشت که تصمیم گرفتیم برای برنامه ریزی‌های او در سازمان تیم‌های ملی با حضور خودش گفت و گو و تصمیم گیری کنیم. از این رو ایشان به این جلسه که با حضور همه اعضا به ریاست آقای کیهانی برگزار می شود دعوت شد.

بیشتر بخوانید:

نزول یک پله‌ای حدادی در پرتاب دیسک / تفتیان نفر سی و یکم دوی سرعت حدادی: علت عقب گرد دوومیدانی این است که ورزشکاران به حال خود رها می‌شوند

انتهای پیام/

حدادی به جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی دعوت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت حدادی به جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..