تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتوبوس، به نام پرسپولیس به کام فروشنده! /قرارداد ورزشگاه کاظمی تمدید می‌شود

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،قرار است تا پس از دیدار پرسپولیس برابر تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال زمین تمرینی جدیدی برای این تیم باشند، چراکه کیفیت این ورزشگاه شهید کاظمی کاهش یافته از سویی دیگر نیز قرار است تا با نظر برخی برانکو برخی از ورزشگاه های مطرح تهران و یا اطراف آن به عنوان زمین دوم این تیم انتخاب شود.

از سویی دیگر اما قرار داد 3 ساله ورزشگاه شهید کاظمی که میان تیم های فوتبال پرسپولیس و مسئولان شهرداری بسته شده بود در حال پایان است و بنا بر این موضوع قرار است تا قرارداد این ورزشگاه باز هم  تمدید شود.

پرسپولیسی ها با توجه به قرار داد میان وزارت ورزش و شهرداری، زمین ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار داشتند و پرداختی مالی از این لحاظ نداشته اند و این ورزشگاه به نوعی به عنوان خانه شاگردان برانکو شناخته می شود.

اتوبوس با نام باشگاه پرسپولیس فروخته شده، اما برای آن ها نبوده است 

چندی پیش اخباری مبنی بر فروش باشگاه پرسپولیس تهران به یک شخص در غرب کشور منتشر شد. حالا مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند که پرسپولیس به هیچ وجه اتوبوسی را نداشته و اگر کسی هم چنین ادعایی را داشته تا به این لحظه پولی به دست ما نرسیده است و این فروش تنها به نام تیم پرسپولیس و به کام خریدار بوده است.

بیشتر بخوانید:

برانکو:بهترین روز‌های عمرم را با پرسپولیس تجربه می‌کنم/ فینال نرویم، انگار کاری نکردیم

فریرا:تا آخرین توان برابر پرسپولیس می‌جنگیم/پرسپولیس تیم قوی است

رونمایی از پیراهن‌های پرسپولیس و السد قطر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتوبوس، به نام پرسپولیس به کام فروشنده! /قرارداد ورزشگاه کاظمی تمدید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..