تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی از موسیقی «هوش سیاه» در آی‌فیلم

روایتی از موسیقی «هوش سیاه» در آی‌فیلمبه‌گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «گرامافیلم» یک مستند ۱۳ قسمتی‌است که در هر قسمت به موسیقی یکی از سریال‌های تلویزیونی می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، در این قسمت مسعود آب‌پرور و آرمان موسی‌پور از چگونگی شکل‌گیری موسیقی سریال «هوش سیاه» می‌گویند.

مجموعه پلیسی «هوش سیاه» در سال ۱۳۸۹ از شبکه سه سیما پخش شد و بازیگرانی همچون حسین یاری، کیکاووس یاکیده، رضا آشتیانی و ارسلان قاسمی در آن ایفای نقش کردند.

«گراما فیلم» به‌تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه و کارگردانی روناک جعفری امشب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت ۰۶:۳۰ روز سه‌شنبه بازپخش خواهد شد‌.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی از موسیقی «هوش سیاه» در آی‌فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..