تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پلیس به خبر رفت‌وآمد دزدان مسلح در شهرک بوعلی سعادت‌آباد

سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا ضمن تکذیب خبر سرقت مسلحانه سارقان منزل در شهرک بوعلی سعادت‌آباد اظهار کرد: به هیچ عنوان سرقت مسلحانه در این شهرک اتفاق نیفتاده و سابقه‌ای نداشته است.

رئیس کلانتری 163 ولنجک خاطرنشان کرد: رفت‌وآمد آزادانه سارقان در این محل صحت ندارد؛ فقط یک مورد سرقت منزل در زمان نبود صاحب‌خانه در این شهرک به وقوع پیوسته که پرونده در این رابطه تشکیل شده و موضوع در حال رسیدگی است.

به گزارش تسنیم روزنامه ایران در چاپ 30 مهر خود در ستون "سلام ایران" این روزنامه گلایه‌های یکی از اهالی شهرک بوعلی سعادت‌آباد را عنوان کرده و نوشته بود: اخیراً تعدادی سارق مسلح به منازل ما در این شهرک حمله کردند و اقدام به سرقت اموال و طلاجات از تعدادی از خانه‌ها کردند، متأسفانه چندین بار با نیروی انتظامی منطقه و پلیس 110 تماس گرفتم ولی تاکنون از این کار نتیجه‌ای نگرفتیم و دزدها آزادانه در این شهرک رفت و آمد می‌کنند.

انتها پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پلیس به خبر رفت‌وآمد دزدان مسلح در شهرک بوعلی سعادت‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..