تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی تیم پزشکی زنجان در شهر سامرا

ساعت: 16:58 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421269

مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان با اشاره به ارائه خدمات درمانی در شهر سامرا گفت: تیم پزشکی 30 نفره از استان زنجان برای زایران حسینی در سامرا خدمات درمانی ارایه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; .نقی خلفی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات توسط تیم پزشکی برای زائران اربعین حسینی در شهر سامرا اظهار کرد: یک تیم پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی تحت نظر اداره کل اوقاف استان زنجان در شهر سامرا شدند.

وی با اشاره به اینکه این تیم 30 نفره پزشکی در شهر سامرا به مدت 13 روز به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد افزود: هشت نفر از اعضای این تیم پزشکان عمومی، متخصص عفونی و پزشکان تب سنتی هستند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان تصریح کرد: تعدادی از افراد نیز به عنوان پزشکیار در این گروه خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در این تیم از کادر مجرب دانشگاه علوم پزشکی هم به عنوان پرستار و تکنسین اتاق عمل و بهداشت و محیط حضور دارند گفت: این تیم به صورت 24 ساعته در سامرا خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

خلفی بیان کرد: سومین سال است که این تیم پزشکی از استان زنجان به زایران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

وی ابراز کرد: در دو سال گذشته توسط این تیم در شهرهای نجف، کربلا و کوفه به زایران خدمات رسانی شد و امسال نیز این خدمات در شهر سامرا برای زائران ارائه می شود.

مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان عنوان کرد: امسال خدمات پزشکی به صورت ویژه برای زائران اربعین در شهر سامرا ارائه می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی تیم پزشکی زنجان در شهر سامرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..