تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل

ساعت: 18:38 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421310

با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران انجام گرفت؛

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: مناظره و گفتگو از جمله سبک های مورد نیاز جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، مراسم رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی  عصر امروز با حضور حضرت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، علی نواداد معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و شخصیت های فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: مناظره و گفتگو از جمله سبک های مورد نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه مناظره و گفتگو می تواند پاسخگوی نیازهای جهان اسلام باشد، گفت: مناظره و گفت‌وگو، می‌تواند ابعاد مختلف حق را آشکار کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استاناردبیل ضرورت مشارکت و همراهی مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی را در برگزاری این همایش متذکر شد و گفت: گفتگو و مناظره، ابزاری مناسب برای پاسخگویی به شبهات است.

حضور محققان شش کشور در چهارمین همایش گفتگو و مناظرات رضوی

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این کار با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و ترویج فرهنگ گفتگو و مناظره با الهام از مناظرات حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود، گفت: در دوره چهارم همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی، محققان شش کشور حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه چهارمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در بخشهای مقالات پژوهشی، کتاب و پایان نامه و بخش ویژه در آذرماه سال جاری و همزمان با هفته وحدت برگزار می شود، از انتشار کتاب مجموعه مقالات برگزیده خبر داد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..