تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موکب «حسین بن علی» گالیکش تا ۱۰ آبان در کربلا فعال است + تصاویر

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421213

رئیس موکب حسین بن علی (ع) شهرستان گالیکش از فعالیت این در کربلا از ۲۸ مهر تا ۱۰ آبان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ اسماعیل عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اربعین یک همایش بزرگ و عظیم است که توسط عاشقان اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام اتفاق می‌افتد.

وی افزود: موکب حسین بن علی (ع) شهرستان گالیکش در خیابان ابوالفضل العباس علیهم‌السلام نزدیک به صداوسیمای الکفیل عمود ۱۴۲۱ مستقرشده و به زائرین خدمات‌رسانی می‌کند.

عسگری گفت: امسال ۴۵ نفر از مردم شهرستان گالیکش در کربلا به زائرین اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس موکب حسین بن علی (ع) شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: فعالیت موکب حسین بن علی علیهم‌السلام شهرستان گالیکش در کربلا از ۲۸ مهر آغاز و تا ۱۰ آبان ادامه دارد.

عسگری اظهار داشت: پذیرایی در وعده‌های صبحانه، نهار و شام، ویزیت رایگان، پخت نان، واکس زدن کفش زائرین، خیاطی و ... ازجمله خدماتی است که در موکب «حسین بن علی» علیهم‌السلام گالیکش در کربلا ارائه می‌شود.

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

nilkooh3170 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موکب «حسین بن علی» گالیکش تا ۱۰ آبان در کربلا فعال است + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..