تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۴ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان گالیکش اختصاص یافت / کارآفرینی و اشتغال‌زایی زنان در رونق و توسعه جامعه نقش‌آفرین است

ساعت: 16:31 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421209

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش: آفرینی و اشتغال‌زایی زنان می‌تواند در کنار دولت و بخش خصوصی به‌ویژه در دوران پسا تحریم و همچنین در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها به سمت رونق تولید و توسعه صادرات غیرنفتی در جامعه نقش‌آفرینی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسین روان‌بخش رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گالیکش گفت: تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری گالیکش منعقد شد.

nilkooh3173 1

وی افزود: این تفاهم‌نامه باهدف تعامل، هم‌افزایی دانش و منابع برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه زنان و حمایت از افراد توانمند و کارآفرین واجد شرایط در ایجاد کسب‌وکارهای ارزش‌آفرین منعقدشده است.

به گفته روان‌بخش؛ در این تفاهم‌نامه رویکرد تکمیل و توسعه زنجیره ارزش محصول و فعالیت شبکه‌ای بازار محور خرد و کوچک و اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط معرفی‌شده از سوی دفتر امور بانوان و خانواده مدنظر است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش اظهار داشت: تاکنون تعداد 94 طرح مشاغل خانگی با مبلغ بیش از 9 میلیارد ریال در ستاد اشتغال شهرستان برای بهره‌مندی از تسهیلات دولتی مصوب شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد 79 طرح با مبلغ بیش از 7 میلیارد ریال مربوط به بانوان در حوزه‌های مختلف است که در حال معرفی به بانک‌های رفاه، ملی و صادرات هستند.

روان‌بخش گفت: 84 درصد از تسهیلات معرفی‌شده در طرح مشاغل خانگی مربوط به بانوان کارآفرین بوده که از این تعداد 34 طرح در حوزه صنعت، 28 طرح در حوزه کشاورزی و 17 طرح در حوزه صنایع‌دستی است.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گالیکش بابیان اینکه بانوان این شهرستان در تمامی حوزه‌ها استقبال چشمگیری داشته‌اند گفت: کارآفرینی و اشتغال‌زایی زنان می‌تواند در کنار دولت و بخش خصوصی به‌ویژه در دوران پساتحریم و همچنین در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها به سمت رونق تولید و توسعه صادرات غیرنفتی در جامعه نقش‌آفرینی کند و نادیده گرفتن این مهم، جامعه را از بخش بزرگی از ظرفیت خلاقانه و کارآفرینانه خود محروم می‌سازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۴ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان گالیکش اختصاص یافت / کارآفرینی و اشتغال‌زایی زنان در رونق و توسعه جامعه نقش‌آفرین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..