تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Disco Ducks v1.50.0 – بازی پازلی اردک دیسکو برای اندروید

بازی Disco Ducks توسط استودیو بازی سازی Tactile Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. وارد دنیایی شوید که اردک ها در آن حکمرانی می کنند. دنیایی از نور و موزیک و محیط رنگارنگ در پیش روی شماست که با طراحی زیبای صحنه ها و تصاویر جذاب لحظات شادی برایتان تداعی می کنند.

هریک از اردک ها توانایی خاصی در هدایت شما دارند که با استفاده از نیروی آنها میتوانید در رقابت با دیگران که در مسیر شما مانع تراشی میکنند استفاده کنید. پاور آپ های جالب و جذاب را جمع آوری نموده و در حالی که در رقص و شادمانی به سر می برید مخالف های خود را از میان ببرید. پازل های متنوعی در سراسر بازی وجود دارند که حل آنها بدون کمک اردک های بامزه ممکن نیست. بازی دارای گرافیکی سه بعدی می باشد و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Disco Ducks v1.50.0 Apk + Mod

بازی-disco-ducks-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-disco-ducks اسکرین-شات-بازی-disco-ducks اسکرین-شات-بازی-disco-ducks info

Lead Duck Travolta, Ducky Parton and Quackson Five through a world where ducks rule the dance floors and the 70’s never ended! Use colorful combos, gather groovy powerups and build your Mojo to defeat wicked villains as you connect, dance and explore!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Disco Ducks v1.50.0 – بازی پازلی اردک دیسکو برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..