تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط در بشکه آب مرگ کودک ۳ساله گچسارانی را رقم زد

مرگ کودک ۳ساله گچسارانی پس از افتادن در بشکه آببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جلال پوران‌فرد در جمع خبرنگاران گفت: کودک 3ساله از اهالی روستای سراب نَنیز گچساران برای بیرون آوردن دمپایی خود به درون بشکه آب افتاد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه به‌محض اطلاع اورژانس یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، عنوان کرد: قبل از رسیدن تکنسین‌های اورژانس اهالی روستا این کودک 3ساله را به خودروی شخصی انتقال داده بودند.

پوران‌فرد از وقوع 28 فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد و افزود: حوادث رانندگی در 24 ساعت گذشته در این استان 38 نفر مصدوم به‌جای گذاشت که از این تعداد یک نفر در محل مداوا و مابقی اعزام شدند.

انتهای پیام/ب

جزییاتی از مرگ کودک ۳ساله گچسارانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط در بشکه آب مرگ کودک ۳ساله گچسارانی را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..