تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی ۱۱۴ صندوق خیریه در دانشگاه‌ها/ حمایت از همه دانشجویان کم بضاعت ممکن نیست

چتر حمایتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بر روی دانشجویان کنم بضاعتذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم سال 97 ، 14 برنامه را متناسب با دانشجویان و مشکلات آنها در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: استراتژی صندوق رفاه به سمت ارائه تسهیلات هدفمند و موثر برنامه‌ریزی شده است، صندوق رفاه با وجود اینکه سعی می‌کند تمام دانشجویان واجد شرایط را تحت پوشش قرار داده و وام مورد نیاز آن‌ها را پرداخت کند اما عملی کردن این کار میسر نیست.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات هدفمند و موثر یکی از برنامه‌ها طراحی و اجرای نظام شناسایی دانشجویان مستعد و کم بضاعت است.

یزدان مهر ادامه داد: از طرفی نیز 114 صندوق خیریه با سرمایه اولیه در دانشگاه‌ها ایجاد شده است تا دانشجویان محروم و کم بضاعت که به وسیله خود دانشگاه شناسایی شده‌اند،‌مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/

راه اندازی 114 صندوق خیریه با سرمایه اولیه صندوق رفاه در دانشگاه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی ۱۱۴ صندوق خیریه در دانشگاه‌ها/ حمایت از همه دانشجویان کم بضاعت ممکن نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..