تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعرفه مکالمات در چارچوب مصوبات بوده است/ مسئولان بیش از این اجازه افزایش قیمت مکالمات را نمی‌د‌هند

معاون وزیر ارتباطات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یکسان سازی تعرفه‌ها تبانی برای کسب سودآوری اپراتورها نیست

فلاح جوشقانی گفت: اپراتورها سال گذشته قیمت‌ تعرفه‌ها را کاهش دادند و امسال دوباره به قیمت‌های سابق بازگرداندند که این تغییرات بر طبق مقررات بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکسان‌سازی تعرفه‌های مکالماتی مبحثی بود که از اوایل مهرماه سال جاری کلید خورد و به دنبال خود حواشی زیادی را ایجاد کرد. مشترکان زیادی از تغییرات اعمال شده در دو اپراتور اول کشور گلایه داشتند؛ گلایه‌هایی که از افزایش قیمت تماس‌های داخل شبکه و تماس با تلفن ثابت سرچشمه می‌گرفت.

اگرچه یکسان‌سازی تعرفه‌ها که موجب افزایش هزینه برای برخی از مشترکان شده، نارضایتی آنها را به همراه داشته اما گویا از منظر مسئولان وزارت ارتباطات جای گلایه‌ای وجود ندارد؛ زیرا این تغییرات در چارچوب مقررات تلقی می‌شود.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص یکسان‌سازی تعرفه مکالمات گفت: یکسان‌سازی تعرفه مکالمات سقف مشخصی دارد. اپراتورهای تلفن همراه در سال گذشته تصمیم گرفتند در یک چالش رقابتی قیمت‌ تعرفه‌ها را کاهش دهند اما با توجه به تغییرات به وجود آمده در اقتصاد، این دو شرکت قصد کردند قیمت‌های قبلی را اعمال کنند.

یکسان سازی تعرفه‌ها تبانی برای کسب سودآوری اپراتورها نیست
وی تأکید کرد: در حقیقت این تعرفه ها نسبت به قدیم هیچ افزایشی نداشته و قیمت‌های اعمال شده مقرراتی بوده و در چارچوب مصوبات است.

فلاح جوشقانی همچنین ادامه داد: مسئولان اجازه افزایش قیمت بیش از این را نمی‌د‌هند. فرآیند تعرفه‌های پیشنهادی به این صورت است که باید توسط اعضای کمیسیون تصویب و سپس اجرا شود.

یکسان سازی تعرفه مکالمات تبانی از سوی اپراتورها نیست

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم و مقررات اظهار داشت: شاید عده‌ای از مردم ادعا کنند که این دو اپراتور تبانی کردند و با یکسان‌سازی تعرفه‌ها قصد بر افزایش قیمت‌ها داشته‌اند اما پاسخ ما منفی است و این دو اپراتور اول ایران، تنها بر اساس تغییرات ایجاد شده، هزینه‌های اینچنینی را بر حسب دقیقه اعمال کرده‌اند.

وی در خصوص گفته‌های وزیر درباره بررسی سازمان تنظیم مقررات برای افزایش تعرفه‌های باند بیان کرد: ما گزارش را تنظیم کردیم و برای بررسی به کمیسیون انتقال دادیم. پس از بررسی نظر کارشناسان این بخش، نتایج به دست آمده را به آقای وزیر ارائه خواهیم کرد.

حمایت وزیر ارتباطات از یکسان سازی تعرفه مکالمات

این مطالب از سوی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تأیید شده است؛ وی در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام اظهار کرد: در مورد افزایش نرخ تعرفه ارتباطات (مکالمه و اینترنت همراه) که مورد انتقاد برخی قرار گرفته، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی موضوع را بررسی کرده و نتیجه این گزارش حاکی از آن است که مدل رفتاری اپراتورها در چارچوب مصوبات رگولاتوری و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بوده است.

یکسان سازی تعرفه‌ها تبانی برای کسب سودآوری اپراتورها نیست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعرفه مکالمات در چارچوب مصوبات بوده است/ مسئولان بیش از این اجازه افزایش قیمت مکالمات را نمی‌د‌هند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..