تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو انتصاب جدید در بانک مرکزی توسط رییس کل بانک

رییس کل بانک مرکزی عبدالمهدی ارجمند نژاد را به سمت مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری و حمید رضا غنی آبادی را به سمت مدیر کل مقررات مجوز های بانکی و مبارزه با پولشویی منصوب کرد.

به گزارش بورس نیوز، عبدالمهدی ارجمند نژاد پیش از این مدیر کل مقررات مجوز های بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی بود. وی در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ به این سمت منصوب شده بود.

همچنین حمید رضا غنی آبادی نیز پیش از این مدیر اداره مطالعات و مقررات بانکی بانک مرکزی بود.

همتی در احکام جدید آورده است: امید است بااتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی موفق باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو انتصاب جدید در بانک مرکزی توسط رییس کل بانک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..