تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان: السد چیزی برای از دست دادن ندارد/ پرسپولیس باید برنده جنگ میانه زمین باشد

درخشان: السدی ها چیزی برای از دست دادن ندارند/خط دفاع السد، نقطه ضعفشان استحمید درخشان بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی برگشت 2 تیم پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم فوتبال السد در بازی فردا مقابل پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و برای جبران نتیجه بازی رفت در بازی فردا هر چه در چنته دارد به نمایش می گذارد تا بتواند برنده این بازی باشد. این باشگاه قطری سرمایه گذاری زیادی برای تیم خود کرده است و نمی خواهد قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دهد.

او در مورد نکته ای که پرسپولیسی ها باید به آن دقت کنند گفت: نکته مهم در مورد تیم پرسپولیس این است که نباید گل اول را دریافت کند و بازی را باید کنترل کند. تیم پرسپولیس اگر بتواند خط هافبک تیم السد را از کار بیاندازد، می تواند بازی را در اختیار خودش بگیرد.

درخشان ادامه داد: اگر تیم پرسپولیس بتواند خط هافبک تیم السد را از کار بیاندازد و هافبک های بازی ساز این تیم نتوانند برای مهاجمانشان بازی سازی کنند، پرسپولیس می تواند نتیجه این دیدار را به نفع خود رقم بزند. نقطه قوت السدی ها خط هافبک این تیم است و نتایجی که می گیرند کاملا تحت تاثیر قدرت هافبک هایشان است.

او در مورد شکل بازی السد در این دیدار گفت: السد می آید که در این بازی برنده باشد و به نتیجه صفر بر صفر هم راضی نخواهد شد. جلو آمدن تیم السد می توان فرصت خوبی را برای مهاجمان پرسپولیس ایجاد کند تا از فضای به وجود آمده پشت خط دفاعی این تیم به مانند بازی رفت به شکل مناسب استفاده کند.

درخشان در مورد مشکل کمبود بازیکن تیم پرسپولیس گفت: دیگر نباید به این موضوع فکر کنیم و تمام تمرکزمان را باید بر روی چیزی که موجود است بگذاریم. این طرز فکر که بازیکن ندارم و بازیکنان مصدوم هستند را باید کنار بگذاریم. پرسپولیس با همین کمبود بازیکن در قطر توانست نتیجه خوبی مقابل تیم السد بگیرد و در تهران نیز باید چنین تفکری داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

او در مورد نقطه ضعف تیم السد گفت: خط دفاعی السد نسبت به قسمت های دیگر این تیم ضعیف تر عمل می کند و این همانجایی است که پرسپولیسی ها به مانند بازی رفت می توانند به السد ضربه بزنند.

درخشان در مورد اهمیت حضور هواداران پرسپولیس در این بازی گفت: مهم تر از همه چیز حضور هواداران پرسپولیس برای حمایت نماینده کشورمان در این رقابت آسیایی است. هواداران در دیدار با الدحیل ثابت کردند نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس دارند. اما این موضوع را هم باید بدانیم که بازیکنان السد با چنین جوهایی چندان ناآشنا نیستند و چندین بار در همین استادیوم آزادی مقابل تماشاگران ایرانی بازی کرده اند. نباید اینگونه فکر کنیم که تیم پرسپولیس در این بازی از پیش برنده است و السدی ها نمی توانند کاری انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

برانکو:بهترین روز‌های عمرم را با پرسپولیس تجربه می‌کنم/ فینال نرویم، انگار کاری نکردیم فریرا:تا آخرین توان برابر پرسپولیس می‌جنگیم/پرسپولیس تیم قوی است قاسم پور: امیدوارم پرسپولیس به فینال صعود کند/ السد ستاره‌های زیادی را در ترکیبش دارد

انتهای پیام/

صحبتهای درخشان در مورد بازی برگشت 2 تیم پرسپولیس ایران و السد قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان: السد چیزی برای از دست دادن ندارد/ پرسپولیس باید برنده جنگ میانه زمین باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..