تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلیفه: تکواندو کاران به صورت شخصی آماده مسابقات گرند اسلم شدند

خلیفه: تکواندو کاران به صورت شخصی آماده مسابقات گرند اسلم شدندسید نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه گرند اسلم در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بیان کرد: رقابت‌های انتخابی گرنداسلم به صورت دو مرحله برگزار می‌شود که تیم ملی ایران مرحله نخست آن را به دلیل همزمانی با مسابقات جام فجر در اردیبهشت ماه سال جاری از دست داد و دومین مرحله‌ای آن به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود و برخی از تکواندو کاران ما که به صورت شخصی اقدام کرده بودند در قالب یک تیم راهی این تورنمنت می‌شوند.

او ادامه داد: ۶ تکواندوکار در بخش مردان روی شیاپ چانگ می روند که این ملی پوشان در باشگاه‌های خود تمرین کردند و اردوی آمادگی برای این افراد در قالب تیم ملی برگزار نشد. همچنین آرمین هادی پور  که یکی از ملی پوشان اعزامی به این مسابقات است تاکنون همراه تیم ملی در رقابت های گرند پری منپستر قرار داشت و قرار است امشب به جمع تیم ما اضافه شود.

خلیفه درباره حریفان تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات افزود: تمام کشور‌ها روی تکواندو سرمایه گذاری کردند و نمی‌توان مانند گذشته یک کشور را حریف خاص دانست و باید برای تمام تکواندو کاران و هر مبارزه برنامه ریزی داشت تا نتیجه لازم بدست آید.

او تصریح کرد: ملی پوشان ما در هر دو بخش مردان و زنان آمادگی لازم را دارند و ما هم تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم و با توجه به اینکه این رقابت‌ها G۲ است برای نفرات اول تا سوم از نظر امتیازی بسیار فرصت مناسبی است که بتوانند با قرار گرفتن روی سکو به ارتقا رنکینگ خود کمک کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم که ملی پوشان ما عملکرد و مبارزه خوبی را در این رقابت ها داشته باشند و بتوانیم سهمیه مسابقات گرند اسلم را کسب کنیم و با دست پر به کشور برگردیم.

بیشتر بخوانید:

تکواندوکار نامدار کره‌ای برابر هادی‌پورزانو زد/ آرمین بر سکوی قهرمانی ایستاد

مردانی صاحب مدال ارزشمند برنز شد

حسینی صاحب گردن آویز نقره گرندپری شد

انتهای پیام/

اظهارات خلیفه درباره تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات کسب سهمیه گرند اسلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلیفه: تکواندو کاران به صورت شخصی آماده مسابقات گرند اسلم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..