تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه سرعت سریع ترین هواپیماها با فضاپیما +فیلم

مقایسه سرعت سریع ترین هواپیماها با فضاپیما +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی ویدیویی منتشر شده است که سرعت ۳ جسم پرنده را در کنار یکدیگر مقایسه می‌کند. در ابتدا می توان مشاهده کرد که  هواپیمای بوئینگ 747 با سرعت نسبتا بالا (نزدیک به 900 کیلومتر بر ساعت) می تواند مسافران را در چند ساعت از یک نقطه به نقطه دیگری برساند. سپس با نگاهی به جنگنده پرنده سیاه می توان مشاهده کرد این جسم پرنده به مراتب سرعت بالاتری (حدودا 4300 کیلومتر بر ساعت) از هواپیماهای مسافربری داشته و فواصل را بسیار سریعتر می پیماید. سرانجام در مقایسه این دو هواپیما با فضاپیمای روباتیک ناسا که در محافل علمی ایران افق‌های نو نامیده می‌شود و نخستین فضاپیمایی است که به‌سوی پلوتو پرواز کرده است، به مطالعه دربارهٔ سیارهٔ و پنج ماهِ تا کنون شناخته‌شده پرداخته است.

در ادامه فیلم کوتاهی از این هواپیماها به ترتیب از چپ به راست: هواپیمای بوئینگ 747، لاکهید اس‌آر-71 بلک‌بِرد و  فضاپیمای روباتیک افق‌های نو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه سرعت سریع ترین هواپیماها با فضاپیما +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..