تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مرغ به ۱۸۰۰ تومان بالاتر از نرخ مصوب رسید

قیمت امروز خرده فروشی مرغ گرم به ۹۸۰۰ و مرغ شمال در تهران به ۹۳۵۰ تومان رسید درحالی که حداکثر نرخ مصوب این محصول ۸۱۷۵ تومان است.

در اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی آمده است که قیمت‌های اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و اعضا می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب 10 درصد سود اقدام به فروش نمایند.

بنابراین گزارش، بر اساس اعلام کارگروه تنظیم بازار، حداکثر قیمت مرغ گرم در بازار  نباید بیشتر از  8175 تومان در بازار به فروش برسد و در صورتی که نرخ آن بیشتر شود، شرکت پشتیبانی امور دام، ملزم به کنترل قیمت‌ها است اما مرغداران حداقل قیمت منطقی مرغ را بیش از 9000  تومان می‌دانند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مرغ به ۱۸۰۰ تومان بالاتر از نرخ مصوب رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..