تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک رأس قوچ اوریال به دامان طبیعت بازگشت

بازگشت یک رأس قوچ اوریال به دامان طبیعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید علی قیصری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده از دوستداران محیط زیست مبنی بر مشاهده یک رأس قوچ اوریال در یکی از محلات تایباد، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان اقدام به زنده گیری این جانور نمودند.


وی افزود: محیط بانان این گونه جانوری را برای تیمار اولیه و مداوا به اداره محیط زیست تایباد انتقال داده و پس از بهبود، آن را در زیستگاهش رها کردند.


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تایباد با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰۰ رأس از این گونه جانوری در منطقه تایباد وجود داشته باشد، ادامه داد: قوچ وحشی اوریال از گونه‌های جانوری شاخص شهرستان تایباد است که به علت همجواری این منطقه با کشور افغانستان احتمال می‌رود از زیرگونه‌های افغانستان باشد.


انتهای پیام//ف. ش

وجود ۳۰۰ رأس قوچ وحشی اوریال در منطقه تایباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک رأس قوچ اوریال به دامان طبیعت بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..