تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه ای برای جلوگیری از تخلف در توزیع سموم کشاورزی

معاون فنی اجرایی میریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهدر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد در رابطه با هدف برگزاری این جلسه گفت: ما در حوزه توزیع سموم کشاورزی مشکلاتی داریم، ازجمله این که بعضی از فروشگاه‌ها در سطح شهر پروانه ندارند و هیچ قانونی نیز برای پلمپ این فروشگاه‌های غیر مجاز موجود نیست. متاسفانه جریمه‌هایی هم که به فروشندگان غیر مجاز تعلق میگیرد بازدارنده نمی‌باشد.

وی افزود:در خصوص جلوگیری از تخلفات در حوزه توزیع سموم کشاورزی سامانه‌ای تحت عنوان مانیتورینگ سموم طراحی شده وتمامی فروشندگان سموم موظفند سموم خود را در این سامانه به صورت انلاین ثبت کنند.

این جلسه باحضور مدیر حفظ نباتات سازمان استان خراسان رضوی، مدیر شهرستان و مسئول حفظ نباتات شهرستان مشهد و مسئولین بیش از ۴۰ فروشگاه مجاز توزیع سموم کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام//م.ص

برگزاری جلسه برای راه اندازی سامانه ی کشاورزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه ای برای جلوگیری از تخلف در توزیع سموم کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..