تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب مقام قهرمانی در میادین ورزشی از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد امروز در مراسم قدردانی از کسب مقام قهرمانی در میادین ورزشی از عوامل ایجاد نشاط اجتماعیمدال آوران مسابقات آسیایی جاکارتا در مشهد گفت: چنین مراسم‌ و تقدیرهایی نمی‌تواند تلاشهای شما برای کسب مقام را جبران کند و هدف از برگزاری این مراسم، این است که بدانید در بین مردم و مسئولان جایگاهی خاص دارید.

وی افزود: یکی از شعارهای اساسی شورای پنجم و مدیریت شهری، ایجاد نشاط و شادی در شهر و توجه حفظ به هویت و انسجام اجتماعی بوده است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت:زمانی که ورزشکاران ما در نبرد تاریخی خود با استرالیا به پیروزی رسیدند، فضای شهری از  نشاط زیادی برخوردار شد و موجی از غرورملی کشور را فراگرفت، اقدام شما دلاوران، کمتر از مبارزه هایی که برای حفظ و نمایش اقتدار کشور صورت گرفت، نیست.

حیدری افزود: اراده نهفته شده در وجود ورزشکاران و قهرمانان، الگویی برای نسل جوان ماست و در فضای فرهنگی شهر روی آن متمرکز خواهیم شد.

ایران در مسابقات جاکارتا، 20 مدال طلا کسب کرد و عنوان ششمی بازی های آسیایی 2018 را کسب کرد.

انتهای پیام// ف.ج

مدال آوران مسابقات جاکارتا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب مقام قهرمانی در میادین ورزشی از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..