تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش پیاده روی به مناسبت هفته پارالمپیک در سنندج

سید صباح قریشی مدیر کل اداره کل بهزیستی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:همایش پیاده‌روی امروزدوشنبه (۳۰ مهر) راس ساعت ۸ صبح  با حضور جمعی از  ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوا، نابینا و کم بینا و بیماران خاص از مسیر حاجی آباد تا مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج  برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تاثیر ورزش بر سلامتی وشادابی این قشر از جامعه عنوان کرد.

مدیر کل اداره کل بهزیستی استان کردستان بیان کرد:این رویداد با همکاری هیات‌های جانبازان و معلولین، کودکان استثنایی ، ناشنوایان و نابینایان و کم بینایان و به همت هیات جانبازان و معلولین استان کردستان برگزار شد.

گفتنی است، ۲۴ مهرماه به نام روز ملی پارالمپیک نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

همایش پیاده روی در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش پیاده روی به مناسبت هفته پارالمپیک در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..