تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح "دست‌های مهربان ه&

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان امروز دوشنبه ۳۰ مهردرحاشیه مراسم نمادین اجرای طرح "دست‌های مهربان هلال " در گفتگو با خبرنگارخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: این طرح در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی، با همکاری اداره کل بهزیستی، جمعیت هلال احمر  و کانون مهد‌های کودک استان کردستان به مناسبت هفته جهانی کودک  در پارک سپیدار سنندج برگزارشد.

وی افزود:براساس این طرح اسباب بازی‌های سالم، ولی بلااستفاده کودکان توسط اعضای جوانان هلال احمر جمع آوری شده و در مناطق حاشیه شهرو روستا‌های استان توزیع می‌شود.

محمدی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان جوانان هلال احمرواداره کل بهزیستی در حوزه پیش دبستانی آموزش مفاهیم انسان دوستانه و ایجاد روحیه کمک نمودن همنوعان به کودکان ۵ تا ۷ سال در مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد:ایستگاه بازی، جشن کودک، ایستگاه نقاشی و برنامه‌های متنوع دیگر در حاشیه اجرای این طرح در پارک سپیدار سنندج برپا شد.

محمدی افزود: این طرح همزمان با سنندج در همه شهرستان‌های استان به مرحله اجرا در آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در حال حاضر در ۶۵ مهد کودک و مرکز پیش دبستانی استان کانون غنچه‌های هلال فعال بوده و در این کانون‌ها مفاهیم اولیه بشردوستی به کودکان آموزش داده می‌شود.

گفتنی است؛ طرح "دست‌های مهربان هلال" هرساله در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اسباب بازی‌های کودکان سنندجی در مناطق حاشیه شهرو روستا‌های استان توزیع می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح "دست‌های مهربان ه&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..