تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲ تیم امداد و نجات درحال ارائه خدمات به زائران اربعین هستند

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421242

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: 12 تیم امداد و نجات با بهره‌گیری از 10 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: تیم‌های اعزامی جمعیت هلال احمر استان قزوین طی روزهای جمعه ٢٨مهر و شنبه ٢٩مهر ماه در نجف اشرف مستقر و اقدام به ارائه خدمات امدادی و درمانی کردند. 


وی افزود: 12 تیم امداد و نجات با بهره‌گیری از 10 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی هستند.

مدیر اجرایی پوشش امدادی اربعین حسینی در نجف اشرف اذعان کرد: در مدت حضور تیم‌های هلال احمر قزوین در مجموع ٢٦ مصدوم از درمانگاه نبآ، صحن حضرت زهرا (س)، درمانگاه ام القری و بیمارستان حکیمیه توسط این جمعیت به بیمارستان‌های حکیم و صدر منتقل شده اند.


وی ابراز کرد: ٣ مورد جراحی سرپایی و ١٥٠ مورد خدمات سرپایی توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین صورت گرفته است.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین هماهنگی و همدلی بین اعضای تیم‌های اعزامی را قابل تحسین خواند و عنوان کرد: جلسات هماهنگی پس از پایان عملیات روزانه برگزار می‌شود و با توجه به ارائه خدمات شبانه روزی در پست‌های مستقر در نجف اشرف ابراز امیدواری کرد که خدمات ارائه شده، رضایت زائرین اباعبدالله الحسین را جلب نموده باشد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲ تیم امداد و نجات درحال ارائه خدمات به زائران اربعین هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..