تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف قیمت در قبض مشترکین به علت خطای چاپی است

ساعت: 15:08 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421140

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین به مشکل پیش آمده برای برخی از مشترکین پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، پیرو انتشار خبر در کانال خبری شاخص نیوز؛ در روزهای اخیر برخی از شهروندان قزوینی با مشکلی در قبض‌ تلفن خود مواجه شدند که خواستار پیگیری این مشکل شدند.

مشکل این شهروندان این بود که مبلغ درج شده در قبض با مبلغ قابل پرداخت متفاوت بوده و مبلغ بیشتری را باید پرداخت می‌کردند که موجب نارضایتی و اعتراض شهروندان شد.

طبق قبض صادر شده، مبلغ قابل پرداخت ۳۰۶۵۵۱ ریال می‌باشد ولی مبلغ درج شده ۴۱۹۰۰۰ ریال است؛ ۱۱۲۴۴۹ ریال اضافه دریافت کردند.

فریدالدین ایوبی مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعیشاخص، در توضیح این مشکل اظهار کرد: پس از در جریان قرار گرفتن این موضوع بلافاصله جلسه‌ای را برگزار کردیم و عامل به وجود امدن این اختلال شناسایی شد.

وی افزود: از انجایی که قبض‌ها شامل فیلدهای مختلفی هستند اما به علت کوتاهی پیمانکاری که کار چاپ قبض را انجام می‌دهد؛ فیلد مربوط به مکالمات بین شهری برخی از مشترکین چاپ نشده بود.

ایوبی عنوان کرد: اختلاف هزینه درج شده و هزینه قابل پرداخت به دلیل حذف ناخواسته یک فیلد مربوط به مکالمات بین شهری در قبض است که تذکر لازم را به پیمانکار مربوطه دادیم.

*ریز هزینه‌ها به مشترکن پیامک شد

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین گفت: این خطای چاپی، مشترکین را دچار اشتباه کرده است و ما ریز قبض را برای تمامی کسانی که این مشکل پیش آمده است، پیامک کردیم.

وی افزود: همچنین مشترکین می‌توانند پرینت مکالمات را بگیرند تا از ریز مبالغ مطمئن شوند چراکه هیچ هزینه اضافی از سوی مخابرات اعمال نشده و تنها یک خطای چاپی بوده است.

ایوبی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تنظیم مقررات بر مخابرات نظارت دارد و اگر قصوری باشد حتما مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف قیمت در قبض مشترکین به علت خطای چاپی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..