تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو کشور/ تردد اردبیلی‌ها به تهران آسان‌تر می‌شود

ساعت: 15:18 منتشر شده در مورخ: 1397/07/30 شناسه خبر: 1421223

سخنگوی کمسیون عمران مجلس گفت: با افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو کشور تردد مردم شمال غرب کشور و استان اردبیل به تهران به سهولت انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صدیف بدری ظهر امروز در گفتگو با سبلان‌ما، از سهولت تردد مسافران شمال غرب کشور به تهران خبرداد و اظهار داشت: با افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو کشور و امتداد بزرگراه همت و کنار گذر جنوبی تهران ترافیک مسیر هشتگرد کمتر شده و در نتیجه تردد مردم شمال غرب کشور و استان اردبیل به تهران به سهولت انجام خواهد شد.

وی در ادامه با توجه به اهمیت شهر جدید هشتگرد از حیث تراکم جمعیت سرریز تهران و شهرهای بزرگ منطقه و موقعیت جغرافیایی آن، افزود: پیشرفت بسیار خوبی در حوزه  ساخت و بافت شهری شهر جدید هشتگرد انجام گرفته است که نشان از مدیریت جهادی  مدیرعامل شهرجدید هشتگرد و نگاه خلاقانه ی وی و مجموعه شرکت عمرانی شهر جدید دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان تحول ماه های اخیر در راستای توسعه  همه جانبه شهری و حمل و نقل دروازه های شمال و شمال غرب کشور گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در تحقق این امر نقش مهمی را ایفا کرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس امروز از قطار شهری هشتگرد به گلشهر و ایستگاه مترو هشتگرد بازدید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو کشور/ تردد اردبیلی‌ها به تهران آسان‌تر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..