تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۷ نفر از اعضای شورای استان تهران

رییس شورای استان تهران با اشاره به اینکه ۷ نفر از اعضای شورای استان که به دلیل ارتکاب تخلف بازداشت شده بودند، هنوز در بازداشت هستند، گفت: هیچیک از افراد بازداشتی از شورای استان سلب عضویت نشده‌اند

رییس شورای استان تهران در نشست خبری که صبح امروز (۳۰ مهر) با حضور اصحاب رسانه در محل ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه ۷ نفر از اعضای شورای استان تهران همچنان در بازداشت هستند، اظهار کرد: درخصوص بعضی از این افراد بحث‌های مالی مطرح است. در هیات حل اختلاف دو نفر سلب عضویت شده‌اند اما در سطوح بالاتر ۴ نفر از این افراد تنها تعلیق از عضویت شده‌اند و هنوز هیچ یک از افراد سلب عضویت دائم نشده‌اند.

الهام فخاری با بیان اینکه برخی از افراد بازداشتی با قید وثیقه آزاد شده‌اند، گفت: بعضی از این افراد در زمان ثبت نام‌مدارک نامعتبر ارائه داده‌اند و این اتهام آنان است. اما این سوال مطرح است که تخلف این افراد چگونه در زمان ثبت نام مشخص نشد؟ آیا دستگاه ثبت‌نام کننده وظیفه‌ای برای دقت در مدارک افراد نداشته است؟

وی با اشاره به اینکه تخلف برخی افراد در شرایط ناآگاهی از شورا و قوانین آن اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: این افراد نسبت به رعایت مرز امور اجرایی با سیاستگذاری ناآگاه هستند. این افراد به برنامه‌های اجرایی ورود می‌کنند که به این موضوع در هیات‌های حل اختلاف پرداخته می‌شود.

فخاری ادامه داد: اما بخشی از ماحرای تخلف اعضای شورای استان به تخلف‌های آگاهانه در امور ملکی و مالی برمی‌گردد.

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۷ نفر از اعضای شورای استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..