تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علوم پزشکی لرستان به خبر وجود عقرب در غذای دانشجویان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اخبار منتشر شده پیرامون وجود عقرب در غذای دانشجویان این دانشگاه واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جهت روشن شدن اذهان و تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای به شرح زیر عنوان می‌شود:

اول این که: تمامی مراحل پخت و آماده سازی غذا در آشپزخانه‌ی این دانشگاه در شرایط کاملا محصور و با استفاده از تجهیزات صنعتی صورت می‌گیرد که احتمال ورود عقرب یا هر جنبنده‌ای با این سایز به داخل ظروف غذا قریب غیرممکن است.

دوم این که: پخت غذا با این تجهیزات در دمای بالاتر از ۷۰ درجه سانتی گراد و در مدت بیش از یک ساعت انجام می‌شود. بدیهی است با این شرایط اگر هم عقرب وارد غذا می‌شد کاملا پخته و هیچ گونه اثری از آن باقی نمی‌ماند. حال تصویر منتشر شده در فضای مجازی را مجسم و با شرایط عنوان شده مقایسه نمایید!

سوم این که: ظاهر عقرب موجود در تصویر فضای مجازی کاملا سالم بوده و به نظر می‌رسد شخصی یا اشخاصی از روی عمد و صرفا برای شیطنت و جریان سازی خاص آن را داخل غذا گذاشته باشد.

چهارم این که: شب گذشته با دستور اکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جلسه‌ی اضطراری با حضور مسئولین ذیربط در این خصوص برگزار شده و مراتب جهت بررسی بیشتر و پیداشدن مسبب یا مسببین این حرکت غیراخلاقی همچنان در دست پیگیری است.

در پایان یادآور می‌شویم احتمال این که عکس منتشر شده مربوط به غذای دانشگاه علوم پزشکی لرستان نبوده باشد نیز وجود دارد و نمی‌توان با قطعیت در این خصوص اظهار نظر نمود. با این حال از محضر جامعه علمی، اساتید، دانشجویان و تمامی عزیزانی که با دیدن این تصاویر خاطرشان مکدر شده طلب پوزش و عذرخواهی داریم.

انتهای پیام/پ

وجود عقرب در غذای دانشجویان لرستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علوم پزشکی لرستان به خبر وجود عقرب در غذای دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..