تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای شیرین قهرمانی آسیا با پرسپولیس

۷۸۷۷۰۸

۲۰۷۸ بازدید

پرسپولیس این خلاقیت ذهنی را به همه ما بخشید تا بار دیگر باور کنیم ما می توانیم. ما در یک قدمی راهیابی به فینال قرار گرفته ایم.

خبرورزشی: تا همین چند ماه پیش اگر کسی ادعا می کرد یک تیم ایرانی شانس حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد شاید به او می خندیدیم و هیچ وقت حرفش را باور نمی کردیم.

کدام تیم ایرانی می توانست در این لیگ فرسایشی و لج آور آسیا به بازی فینال برود؟

این که پرسپولیس موفق شده در این بزنگاه، فقط در موقعیت صعود به فینال قرار بگیرد یعنی یک شق القمر. یعنی یک موقعیت مطلوب...

این که پرسپولیس با این تعداد محدود بازیکنان و مشکلات فراوان در پنجره نقل و انتقالات موفق به انجام این کار بزرگ شده، یعنی ما هنوز می توانیم در فوتبال آسیا حرف بزنیم، بجنگیم، ببریم، به فینال برسیم و حتی در ذهن خود تجسم کنیم که قهرمان آسیا می شویم.

پرسپولیس این خلاقیت ذهنی را به همه ما بخشید تا بار دیگر باور کنیم ما می توانیم. ما در یک قدمی راهیابی به فینال قرار گرفته ایم. السد در ورزشگاه آزادی اگر مهار شود، آن وقت یک اتفاق باور نکردنی رخ داده است.

چه اهمیتی دارد که آن طرف، کدام تیم ها بازی دارند؛

سوون سامسونگ کره جنوبی یا کاشیما آنتلرز ژاپن؟ هنوز زود است که برای فینال رویاپردازی کنیم.

اول باید یقه السد را دوباره بگیریم؛ این بار در تهران و بعد برسیم به آن رویای بزرگ و فراموش نشدنی؛ یک دیدار سخت و نفسگیر مقابل یکی از نمایندگان کره جنوبی یاژاپن؛

چه روزگاری می شود...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای شیرین قهرمانی آسیا با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..