تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه آزاد جزو ۲۰ دانشگاه معتبر جهان در حوزه نانو/ پرهیز از موازی کاری در حوزه دستاورد‌های پژوهشی

دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نانو جزو ۲۰ دانشگاه معتبر جهان استبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه ویدئو کنفرانس محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با دبیران هیأت امنای استانی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: در مقطع مهمی از تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی قرار داریم که به پژوهش و فعالیت­ های تحقیقاتی بیش از گذشته اهمیت داده می­ شود، بنابراین باید فعالیت های مراکز رشد و تحقیقاتی، پارک­ های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان جدی گرفته شوند.

وی با اشاره به حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه فناوری نانو اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نانو جزو 20 دانشگاه معتبر جهان است.

رنجبر با تأکید بر اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نباید در تولید محصولات و دستاوردهای پژوهشی موازی کاری کنند، افزود: بدین منظور کنسرسیومی تشکیل دهید تا پژوهشگران حوزه های مختلف در جریان کار و فعالیت های پژوهشی یکدیگر قرار بگیرند و از تولید مجدد محصولات جلوگیری شود.

لزوم شناسایی نخبه‌ها و استعدادهای برتر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: باید ارتباط محکمی بین مراکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاهی برقرار شود تا نخبه ها و استعدادهای برتر شناسایی شوند.

وی تأکید کرد: افرادی که امور پژوهشی واحدهای دانشگاهی را برعهده می گیرند، باید به قواعد و مقررات آشنا باشند و تجربه فعالیت‌های پژوهشی را داشته باشند.

همچنین پیام نجفی مدیر کل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تأکید بر لزوم تقویت مراکز رشد و حمایت از شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز، گفت: کارگاه های آشنایی با فرآیندهای دانش بنیانی با حضور روسا، معاونان و مدیران باید برگزار شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های شرکت های هلدینگ سازمان در طرح های سرمایه گذاری باید به کار گرفته شود، ادامه داد: جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان باید مرتب برگزار شود و طرح های مشارکتی دانش بنیان تعیین تکلیف شوند.

نجفی افزود: مدیران مالی به تفکیک درآمدهای پژوهشی و دانش بنیانی توجه داشته باشند و نمایشگاه دائمی فن بازار با مشارکت جدی واحدهای دانشگاهی برگزار شود.

همچنین در این جلسه برخی از روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه طرح های دانش بنیان و سرمایه گذاری واحدهای خود پرداخته و پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه آزاد جزو ۲۰ دانشگاه معتبر جهان در حوزه نانو/ پرهیز از موازی کاری در حوزه دستاورد‌های پژوهشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..